14 dagen bedenktijd

Toch niet tevreden met je aankoop? Dan kun je het terugsturen zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen na ontvangst van het pakketje. Hiervoor enkele voorwaarden;

  1. Ruilen is alleen mogelijk als aan de volgende voorwaarden is voldaan:
    • ruilen vindt plaats binnen 14 dagen na aankoop tegen overlegging van de originele factuur
    • het product wordt teruggebracht in de originele verpakking
    • het product is nog niet gebruikt
  2. Afgeprijsde artikelen, op maat gemaakte artikelen of speciaal voor de klant aangepaste artikelen en producten die zijn geopend kunnen niet worden geruild.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact opnemen via info@ yourbeautyonline.nl. Het verschuldigde orderbedrag (inclusief verzendkosten) zal vervolgens binnen 14 dagen na ontvangst van jouw retour worden terugstort mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Download hier het herroepingsformulier

De kosten voor het retour sturen zijn ten alle tijde voor je eigen rekening. Wij adviseren je om het aangetekend retour te sturen omdat je dan verzekerd bent. Het risico van het retour zenden ligt bij jou of PostNL (indien aangetekend).

Geef ons je IBAN banknummer door zodat wij het geld kunnen terug storten op je bankrekening als je, je geld retour wilt. Wij hebben ook de mogelijkheid om het terug te storten via Ideal. Laat ons even weten wat je wens hierin is. Het bedrag wat je ons betaald hebt, krijg je terug gestort.

Ruilen

  • Heb je een verkeerd product besteld en wil je deze omruilen tegen een ander product?
  • Dit is geen porbleem. Neem hiervoor contact op via info@yourbeautyonline.nl
  • De kosten voor het retour zenden om iets om te ruilen zijn voor je eigen rekening.
  • De kosten voor het opnieuw versturen van het juiste product, nemen wij eenmaal voor onze rekening.
  • Controleer ook altijd even je bevestigingsmail op eventuele fouten. Neem dan direct contact met ons op als je een fout constateert, vaak kunnen wij het dan nog aanpassen.

Allergische reactie

Het is natuurlijk heel vervelend als er een allergische reactie optreedt. Helaas kunnen wij om deze reden geen producten retour nemen als ze gebruikt zijn. Wij adviseren je om een allergietest te laten doen zodat je voor de toekomst weet waar je op moet letten bij de aankoop van een product.

Het product of pakket is beschadigd

Wij doen ons uiterste best om alles goed te verpakken en controleren ook dat alles onbeschadigd in het pakket zit. Is een product of pakket beschadigd bij levering? Dit is natuurlijk heel vervelend. Even wat weetjes:

Mocht je pakketje beschadigd zijn als de postbode het bij je komt brengen, neem het dan niet aan en laat de postbode het retour afzender sturen. Maak eventueel een foto van het pakket.

Stuur even een mailtje naar info@yourbeautyonline.nl zodat wij weten dat het pakket retour komt en beschadigd is.
Stuur nooit een product retour naar ons zonder dat wij daarvan op de hoogte zijn. Soms is iets heel gemakkelijk op te lossen.

Je krijgt van ons instructies per email nadat je ons op de hoogte hebt gesteld.

Blijkt uit onderzoek dat het product niet opzettelijk kapot gemaakt, krijg je een nieuwe toegestuurd. De verzendkosten hiervoor zijn uiteraard voor onze rekening indien het teruggestuurd zal moeten worden.

Wij vergoeden de kosten voor het retour zenden volgens de normale PostNL tarieven en de wijze waarop je het product retour gestuurd hebt (normaal of aangetekend).

Is een product opzettelijk beschadigd, dan gaan wij dit niet vergoeden. Heb je het product al terug gestuurd naar ons dan vergoeden wij niet de verzendkosten die je gemaakt hebt voor het retour sturen. Wil je het product weer terug gestuurd hebben dan zul je ons vooraf de verzendkosten moeten betalen voor het retour sturen.

Natuurlijk kan het wel eens gebeuren dat er iets mis is met een product. Kijk daarom altijd je producten goed na als je deze ontvangen hebt. Constateer je een mankement aan een product, geef dit per email direct aan ons door, uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst. Maak een foto + filmpje van het product en stuur het naar ons op per mail.

Onze gegevens

Your Beauty Online
Limes 84
6852 SG HUISSEN

Tel. 06 533 063 34
info@yourbeautyonline.nl

KVK : 16086487
BTW nummer :NL001899798B81