iDeal

Met de iDeal betaalmethode kun je snel, gemakkelijk, vertrouwd en veilig je online aankopen afrekenen. Doe je aan online bankieren bij Rabobank, ABN AMRO, Van Lanschot Bankiers, Triodos Bank, ING, SNS Bank, ASN Bank, RegioBank, knab of Bunq? Dan kun je gebruik maken van deze vertrouwde betaalomgeving van jouw eigen bank. Er zijn geen extra kosten verbonden aan deze betaalmethode.

PayPal

Met de betalingsmethode PayPal kun je met een e-mailadres gemakkelijk en snel betalingen verrichten zonder dat je bankgegevens worden gedeeld met de verkoper. Daarnaast biedt Paypal aankoopbescherming voor al je betalingen. Er zijn geen extra kosten verbonden aan deze betaalmethode.

Creditcard

Snel en eenvoudig betalen doe je veilig met Visa, Mastercard of American Express. Bij het betalen dien je jouw creditcard nummer en beveiligingscode in te vullen. De VCC2/CVV2 code vind je op de achterkant van je kaart. Deze code is uniek aan jouw kaart en is een anti-fraude beveiligsmiddel om te controleren of je in het bezit bent van deze kaart. Er zijn geen extra kosten verbonden aan deze betaalmethode.

Overboeking

Een overboeking is een handmatige overschrijving naar de bankrekening van Mollie. De consument dient naast ons rekeningnummer ook een betaalkenmerk op te geven. Na de overboeking duurt het gemiddeld 2 werkdagen totdat wij het geld op onze bankrekening hebben ontvangen. Na ontvangst is de betaling gegarandeerd en kan deze niet meer worden teruggedraaid door de consument.

PayPal

Met de betalingsmethode PayPal kun je met een e-mailadres gemakkelijk en snel betalingen verrichten zonder dat je bankgegevens worden gedeeld met de verkoper. Daarnaast biedt Paypal aankoopbescherming voor al je betalingen.

Betalen bij afhalen

Je betaalt je producten als je ze komt afhalen.

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

De factuur ontvang je als je bestelling is per mail en wordt toegevoegd aan je bestelling. Mocht je deze factuur kwijt raken dan kun je deze altijd bij ons opvragen.

Waar kan ik mijn actie- of kortingscode invullen?

Bij het plaatsen van je bestelling kun je jouw code in het daarvoor bestemde vakje invullen. Klik vervolgens op toepassen zodat je winkelmand bijgewerkt wordt. Het bedrag van de actie- of kortingscode wordt dan met de totaalprijs verrekend. Werkt de code niet? Neem dan contact met ons op via 06 533 06334 of via info@yourbeautyonline.nl